shabhaye tofani
shabhaye tofani
dlvapasiha


باید فراموش کنم...........

باید فراموشت کنم ، چندیست تمرین می کنم

من می توانم می شود ، آرام تلقین می کنم


با عکس های دیگری تا صبح ، صحبت می کنم

با آن اتاق خویش را ، بیهوده تزئین می کنم


سخت است اما می شود ، در نقش یک عاقل روَم

نه شب دعایت می کنم ، نه صبح نفرین می کنم


حالم نه اصلا خوب نیست ، تا بعد بهتر می شوم

فکری برای این دل ِ تنهای غمگین می کنم



جاوا اسكریپت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 28 بهمن 1391برچسب:,

|
 


سلام امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

neda

 

بهمن 1392
دی 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
مهر 1391
تير 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390

 

عاشقتم.......
.....
نابودی.....
گرفته دلم.... خدا میداند
محکوم به تنهایی..
مرگ...........
سبب بلا.........
معبود........
محبت
کلاه دروغ...........
باید فراموش کنم...........
بغض مبهم
bade khazan........
دلتنگی

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان shabhaye tofani و آدرس ashub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بهترین سایت های تبلیغات کلیکی(درامد بسیار خوب اینترنتی)
ردیاب خودرو

 

مرگ
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 20240
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->